2019: 28e editie van het Monoconnection Treffen.
    Van 6 - 8 september 2019: Op een nieuwe locatie , de 28e editie van het Monoconnection Treffen.
    Cafe Calluna Stouweweg 5 7731 RW Ommen    Click for more info ;-)

Monoconnection Treffen 2009: super!!

Informatie, verhalen en foto's over het treffen dat zich jaarlijks mag verheugen op de komst van vele enthousiaste eencylinderrijders uit West Europa die hun passie met elkaar delen.

Monoconnection Treffen 2009: super!!

Postby ardexx » Wed Sep 09, 2009 8:49 am

Henk heeft het al gezegd maar de thuisblijvers hebben echt wat gemist afgelopen weekeinde. niet alleen het weer was goed, maar nog belangrijker, de sfeer onder elkaar was uitstekend.

Als 'junior' Monoconnection lid (BTW: thuis noemen ze me gewoon ouwe lul, dus dank voor deze titel :D :D) was het natuurlijk even afwachten 'wat' er aan te treffen. Heel simpel, het was super!

Hierbij wil ik dan ook mijn dank uitspreken aan de organisatie: Henk, Sjak, Lambert, Bert en Koos, ik heb het mede dankzij jullie inspanningen en prettige karakters (ik hou het positief :-) )ontzettend naar mijn zin gehad.

Hetzelfe geldt voor de het brede scala aan (andere) deelnemers, allemaal 'coole' 'aardige' 'nette' 'agreable' en 'toffe' lieden (afhankelijk van het land waar ze vandaan komen).

Bij mij heeft het monovirus in ieder geval hard toegeslagen, jammer dat de tijd doordeweeks ontbreekt om veel met de motor bezig te zijn. Gisteren even een ritje gemaakt met mijn zoon van 12 en die werd helemaal gek, hij stuitert nu nog rond (hij wil mee volgend jaar..)

Ik hoop dat er volgend jaar nog veel meer mensen komen dan dit jaar, ik kan me geen leuker motor evenement bedenken.

Armand
Last edited by ardexx on Wed Sep 09, 2009 9:31 am, edited 1 time in total.
ardexx
Newby

Km's / year: 0
Riding Skills: Regular

Postby srxpatriate » Wed Sep 09, 2009 9:21 am

Hoi allemaal,

Kan me alleen maar volledig aansluiten bij het mailtje van Ardexx, het treffen was grandioos. Wat een feest dat het treffen na al die jaren nog steeds 'alive and kicking' is. Long may it continue! Alles was dik voor mekaar, een superweekend was het. Heb met zwaar gemoed mijn tent ingepakt, had hem liever nog weken laten staan en elke dag naar de TT in Basse in gereden. Heel erg bedankt aan iedereen, Lambert, Bert, Koos, Sjak, Henk en de hele meute.

Hopelijk tot gauw en 'all the best'!

Rene
srxpatriate
Beginner

Km's / year: 0
Riding Skills: Regular

Postby sjak » Sat Sep 12, 2009 3:21 pm

Re: MonoConnection 2009 4-6th September

Many thanks to all our Dutch friends for laying on such a superb event. Good site ,good company, good band, and the beer wasn't too bad either. I am now looking forward to next year's Monotreffen. Mart Peters (Gb)
sjak
Events Mod

My Motorcycle(s): 2x SRX600;Honda VTR1000F; Yamaha diversion, 1x SRX nog op te bouwen
Km's / year: 10000
Riding Skills: minimal

Extra aandenken aan het Treffen

Postby sjak » Sat Sep 12, 2009 3:28 pm

Vandaag een extra aandenken aan het Treffen van het Centraal Justitieel Incassobureau ontvangen: op zondag 6 september 84 km/u gereden in plaats van 80 km/u, gaarne 22 euro overboeken!!! :-(
Dat is nog eens een overtreding, ik weet zeker dat de betreffende ambtenaar nog nooit de mijlenteller van een SRX bestudeerd heeft, daarop is 4 km totaal niet te zien. :-?

Graag wil ik eenieder bedanken voor alle positieve reakties, het was een fantastisch treffen, wat mij betreft volgend jaar weer
sjak
Events Mod

My Motorcycle(s): 2x SRX600;Honda VTR1000F; Yamaha diversion, 1x SRX nog op te bouwen

Postby axxess » Sun Sep 13, 2009 8:30 am

zondag 6 september 84 km/u gereden in plaats van 80 km/u, gaarne 22 euro overboeken!!!

Boefje [-X

Het treffen was inderdaad super! Erg leuk dat iedereen het zo positief vond! Dan moeten we volgend jaar maar weer :upup
axxess
Connection Admin

My Motorcycle(s): 3x SRX600; 1x MT-03
Riding Skills: Regular Road skills, Minor Off-road skills

Postby JPi » Fri Oct 09, 2009 1:20 pm

idd erg jammer dat ik er dit jaar niet bij kon zijn.. ik had al een ander treffen gepland staan.. keuzeskeuzes..
Maar idd aangenaam verrast dat e.e.a. weer doorgang vindt! :coolup
JPi
Newby

Postby voodoo » Fri Oct 09, 2009 7:22 pm

Hey Japie,

ik ken dat probleem. :lol:
stop making sense
voodoo
Beginner

My Motorcycle(s): .
- Honda VFR800X (2015)
- MZ Skorpion traveller (1998)
Km's / year: 12000
Riding Skills: all year round, all surfaces

Postby sjak » Sat Oct 10, 2009 3:09 pm

:grin: Niet ongerust worden mannen, volgend jaar weer het eerste weekend van september in Ossenzijl (o.v) Nu al te plannen 8)

Om de teleurstelling iets te verzachten: bestel een Cap of T shirt zolang de voorraad strekt dus wees er snel bij.
sjak
Events Mod

Return to MonoConnection Treffen