2019: 28e editie van het Monoconnection Treffen.
    Van 6 - 8 september 2019: Op een nieuwe locatie , de 28e editie van het Monoconnection Treffen.
    Cafe Calluna Stouweweg 5 7731 RW Ommen    Click for more info ;-)

MONOCONNECTION TREFFEN 2010

Informatie, verhalen en foto's over het treffen dat zich jaarlijks mag verheugen op de komst van vele enthousiaste eencylinderrijders uit West Europa die hun passie met elkaar delen.

Postby Erik » Fri Sep 03, 2010 1:38 pm

Nou, het gaat niet lukken hoor... :(

De post is geweest en geen Helicoils. En het hotel op de Kluft zit vol dus de SRX is ook geen optie. Erg jammer want ik had er veel zin in. En jammer van mijn vrije dag.

Dit is al het tweede weekend op rij dat ik helemaal bepakt en bezakt klaar ben om te gaan en dat het niet doorgaat.

Het enige rijdende met bagagemogelijkheden dat ik heb op dit moment is een Vespa. 1 cilinder weliswaar maar niet echt passend op deze meeting lijkt me.

Erg balen.

Ik wens jullie allemaal heel veel plezier. Misschien heb ik volgend jaar meer geluk.

Erik
Erik
Beginner

Km's / year: 0
Riding Skills: Regular

Postby lowlander » Fri Sep 03, 2010 11:08 pm

Het was erg gezellig heren (en dames) :grin: .

Veel mooie motoren gezien (kwijl , kwijl) en een paar goede ideeen opgedaan voor mijn eigen SRX. Helaas toonde mijn Cagiva aan het eind van de avond zijn Italiaanse "karakter" en is de vrijlloop van de startmotor overleden :( .

Gelukkig kreeg ik een duwtje (bedankt Ronald!) en kon ik heerlijk naar huis toe pruttelen (was niet eens koud). Veel plezier de komende dagen nog en tot volgend jaar. Dan wel met mijn SRX welk tegen die tijd hopelijk helemaal klaar is.

Groeten,

Jeroen
lowlander
Newby

Postby pinkpanter » Sat Sep 04, 2010 5:57 am

axxess wrote:Wel de eerste dag zit er inmiddels op! Ondanks dat het treffen vandaag pas begint was de opkomst gisteren al groot. Het belooft dan ook een fantastisch weekend te gaan worden.

Komt allen!

nog ff eten, en dan rij ik vanuit Papendrecht richting Ossenzijl, hoop rond

9.30 te arriveren,

tot zo, Paul :grin:
pinkpanter
Newby

Postby -XX- » Sun Sep 05, 2010 6:09 am

Dus hier mogen de foto's! :D
-XX-
Newby

Postby Erik » Mon Sep 06, 2010 7:51 am

Goed om te lezen en te zien dat het leuk is geweest!

Heb zelf zondag ook nog een leuke dag gehad met de Vespa. Al was ik liever naar Ossenzijl gekomen.

Volgend jaar misschien!

Erik
Erik
Beginner

Postby srxpatriate » Mon Sep 06, 2010 3:37 pm

Hoi allemaal,

Ff een kort berichtje van hier om te vertellen dat ik weer enorm genoten van het treffen. Het was gewoon een feest. Op die camping is alles super voor elkaar, de rit met Henk op zaterdag vond ik ook perfect, de avonden waren natuurlijk ook gewoon fantastisch met dat beregoeie en hardwerkende barteam, de carbidsalvo's, oh ja, complimenten voor wereldreiziger en 'voyeur' Huub :lol: . En ja, Big Red n Blue maakte het voor mij helemaal af.

Heel erg bedankt en complimenten voor Lambert, Bert, Koos, Sjak, Henk en alle andere harde werkers, ik vond het een geweldig geslaagd weekend en jullie zijn degenen die ervoor zorgen dat het toch maar gebeurt.

Oh ja, en het was ook zulk mooi weer. Het zal jullie niet verbazen dat het nog geen moment droog geweest is, sinds ik terug ben in Dublin!! :lol:

Hopelijk gauw tot ziens, ROLL ON 2011!

Groeten
Rene
srxpatriate
Beginner

lof

Postby Dr. Yamamoto » Mon Sep 06, 2010 3:53 pm

Hallo allemaal,

Graag sluit ik me bij de vorige schrijver aan. De sfeer op het treffen was geweldig, de locatie bij uitstek geschikt voor een dergelijke gebeuren en het organisatieteam verdient alle lof voor haar inzet.

Jaap

P.S. Sjak, Het T-shirt is bij mijn echtgenote in goede aarde gevallen.
Dr. Yamamoto
Novice

My Motorcycle(s): 2x3SX,1x1XL, Jawa Californian, Jawa 354

Big Red 'n Blue in Ossenzijl

Postby diederick » Mon Sep 06, 2010 5:12 pm

Ook wij vonden het weer heel gezellig! Jullie nog bedankt voor de bijdragen in de pet!

Hier nog een impressie gefilmd door mijn vrouw...
http://www.youtube.com/watch?v=oWFXS_mYaA8

(Zelfs te bekijken in HD 720p)

Maybe until next year?

greetz,
Diederick
SRX6 Super Single
diederick
Newby

Postby muzzer » Thu Sep 09, 2010 10:21 pm

Kort verslagje op mijn blog :o
http://www.bloggen.be/muzskorpion/
muzzer