28e Int. Monoconnection Treffen 2018
    31 aug., 1 sept., 2 sept. 2018 (1e weekend in september!!!)
    Camping De Kluft, Hoogeweg 26, 8376 EM Ossenzijl    Click for more info ;-)

Hoe een advertentie te verwijderen

Here you can post your SRX related questions/Alles wat je altijd al wilde vragen over je SRX maar nooit durfde...

Moderators: Connection Mods, Forum Onderhoud

Hoe een advertentie te verwijderen

Postby huub.hendrix » Sun Oct 12, 2014 8:28 am

Kan iemand van de moderatoren me eindelijk eens vertellen hoe ik mijn advertenties kan verwijderen?

Als ik het zelf niet kan, de SZR is naar Duitsland gegaan en het enthousiasme om me te helpen om een Duits frame op straat te brengen blijkt zero te zijn, dus die kan ook weg.

Ik zoek me een slag in de rondte, ben toch niet helemaal onhandig met kompjoeters, maar kom er niet uit.
En als ik al die oude ads zie zal ik wel niet de enige zijn die het delete knopje niet kan vinden....

m.vr.gr.

Huub Hendrix
K.I.S.
huub.hendrix
Newby

My Motorcycle(s): W650, Yaenx en kijk verder even op www.w650.nl
Km's / year: 0
Rider type: Circuit
Riding Skills: Regular

Re: Hoe een advertentie te verwijderen

Postby sjak » Sun Oct 12, 2014 6:34 pm

Hoi Huub,
ik las jouw post en nu zag ik dat ik wel bevoegdheid heb om posts te verwijderen, weet niet of dit voor iedereen geldt.
Onderaan de advertentie staat rechts Quick Mod tool: met mogelijkheid om de post te verwijderen, heb dit voor je gedaan.
Hoe is het verder "aan zee" ? nog veel aan het rijden en wereldplannen?

groet
Sjak
sjak
Events Mod

My Motorcycle(s): 3x SRX600;Honda VTR1000F; Yamaha XVZ Royal Venture; yamaha diversion, Honda cbx650
Km's / year: 10000
Riding Skills: minimal

Postby huub.hendrix » Fri Oct 24, 2014 9:52 am

Sjak,

ik heb een "test-advertentie" geplaatst, maar kan die "Quick Mod Tool" niet vinden.

En mijn passie is "constructie aan zee", weinig plannen voor wereldreizen, op een zo'n avontuur kun je lang teren.

gr

Huub
K.I.S.
huub.hendrix
Newby

My Motorcycle(s): W650, Yaenx en kijk verder even op www.w650.nl
Rider type: Circuit

Postby sjak » Fri Oct 24, 2014 8:15 pm

Huub e.a

Aangezien ik wel de machtiging blijk te hebben om berichten te verwijderen, laat mij het weten als het gewenst is.
Zo te lezen ben je lekker aan het 'klussen', ben benieuwd wat er allemaal uit jouw hoge hoed gaat komen.
Komend jaar wordt het 25e treffen en hopelijk een echte Jubileum uitvoering, zou leuk zijn als je daar met je Specials aanwezig wilt zijn en de zaal op te sieren.
Heb Ronald ook benaderd om zijn ontwerp met enkelzijdige voorvork te showen. Wie weet zijn er nog meer mensen die Specials bezitten die samen een soort expositie kunnen vormen.
Groet
Sjak
sjak
Events Mod

My Motorcycle(s): 3x SRX600;Honda VTR1000F; Yamaha XVZ Royal Venture; yamaha diversion, Honda cbx650
Km's / year: 10000
Riding Skills: minimal

Postby srxpatriate » Sat Oct 25, 2014 9:18 am

Hoi Sjak,

Misschien het verkeerde topic onderhand, maar misschien kun je Pascal benaderen of hij zijn Tigcraft SRX kan afstoffen om bij de specials neer te zetten. Dat is een mooi ding.

Groeten van het herfsteiland,

Rene

PS k heb geprobeerd jou en Lambert een PM te sturen, weet niet of je hem ontvangen hebt?
srxpatriate
Beginner

Return to Questions/Vragen(SRX)