28e Int. Monoconnection Treffen 2018
    31 aug., 1 sept., 2 sept. 2018 (1e weekend in september!!!)
    Camping De Kluft, Hoogeweg 26, 8376 EM Ossenzijl    Click for more info ;-)

SRX onderdelen gezocht

Parts 'n bikes/Onderdelen en natuurlijk ook hele fietsen

Moderators: Connection Mods, Forum Onderhoud

SRX onderdelen gezocht

Postby werter » Sat Jul 21, 2012 4:07 pm

Hallo,

mijn naam is Werter (29), nieuw hier op MonoConnection en ben woonachtig in het midden van het land, Amersfoort
Onlangs is er bij mij in de garage een SRX600 bijgekomen. Hier zeg je natuurlijk geen nee tegen. Heeft weinig gelopen 25.000 maar staat al jaren stil.
Inmiddels is ze comleet gedemonteerd en kunnen de diverse delen worden gespoten/poedercoaten.
Via deze weg zoek ik nog wat onderdelen voor de SRX. Een carburateur, voorvorkpoten, kabelboom, uitlaat e.d.

Heeft er iemand nog onderdelen te koop? Of een donor (kan ik die later gebruiken voor vrouwlief!), dan verneem ik dat graag!
Op marktplaats staat er 1 te koop voor nog geen 700 euri. Helaas... gereserveerd...
Maar hopelijk kan iemand mij hier verder in helpen.

Voor de rest heb ik weinig ervaring met een srx/eenpitter, maar ik heb al ondekt dat deze site menig WHB overtreft!
werter
Newby

My Motorcycle(s): Yamaha SRX 600S
Km's / year: 10000
Riding Skills: Regular

Re: SRX onderdelen gezocht

Postby VvE » Mon Jul 23, 2012 11:06 am

Beste Werter,

Welkom op dit forum! Je zult hier inderdaad een hoop informatie vinden en misschien ook wel wat onderdelen. Ik heb geen carburateurs e.d. voor je liggen maar wel een redelijk goed buddyseat. Zit geen slot meer op, geen rubber doppen en er zit een scheur in het plastic frame welke gerepareerd is door er een strip op de poppen. Als je hem kan gebruiken mag je hem zo hebben. Hij staat volgens mij ook ergens op dit forum met foto's

Ik stuur je even een privébericht met de gegevens van iemand de een hoop SRX spullen heeft liggen.

m.v.g.
Victor van Elst
VvE
Beginner

Re: SRX onderdelen gezocht

Postby werter » Tue Jul 24, 2012 9:11 pm

Zoals in de PM al gezegd, bedankt voor de reactie.
Voor alle anderen (het zullen er denk ik weinig zijn); ik heb een 2e srx gevonden.

Deze ziet er op het oog nog goed uit alleen heeft 7 jaar stilgestaan. Ik ga van de week eens kijken of er nieuw leven in te blazen valt..
Mocht het blok goed zijn, dan wordt het samen met het frame (is al in het verleden aangepakt) de basis voor een mooie srx.

Mochten er nog mensen zijn die' ''srx'' tips hebben voor het reanimeren van een blok dan verneem ik dat graag.
Ondanks de 7 jaar heeft het nog wel een goede compressie.. dus er is hoop!
werter
Newby

My Motorcycle(s): Yamaha SRX 600S
Km's / year: 10000
Riding Skills: Regular

Return to For Sale/Te koop