CLICK FOR MORE INFO
MonoConnection Forum, Welcome...
Mono Connection
Voor alle soorten sportieve straatééncylinders

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Huub Hendrix op weg naar Japan

Post new topic   Reply to topic    Mono Connection Forum Index -> Overige / Other
View previous topic :: View next topic  
Author Message
sjak
Events Mod

PostPosted: Thu May 13, 2010 10:35 am    Post subject: Huub Hendrix op weg naar Japan Reply with quote

bike2japanHolland-Japan trip
Van Noordwijkerhout tot Japan, via de langste omweg.

http://trip.w650.nl/

Dit is de weblog waarop de reis van Huub te volgen is, samen met zijn Italiaanse motorvriend Pietro Spitali.

http://www.w650.nl/
View user's profile Send private message Visit poster's website
gijsvanhesteren

PostPosted: Sun May 16, 2010 8:32 am    Post subject: Reply with quote

Leest allen de meeslepende reisverslagen van Huub Hendrix! Hij dwaalt met een motormaat door Azië en vertelt over slecht asfalt, goed gezelschap en dubieuze hotels.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Kale
Connection Admin

PostPosted: Sun May 16, 2010 12:27 pm    Post subject: Reply with quote

Zooo, die huub is goed bezig!
ardexx

PostPosted: Thu Jul 08, 2010 2:46 pm    Post subject: Nog iets vernomen van Huub? Reply with quote

Wat een adembenemende reis....

Heeft iemand nog recenter nieuws van Huub, zijn laatse posting is alweer van een paar weken terug??

Hopelijk heeft die breuk niet al te veel roet in het eten gegooid.

Huub, mocht je dit lezen, het ga je goed en kom veilig aan ( en weer thuis).

Armand (oranje szr660 in Ossenzijl 2009)
Back to top
View user's profile Send private message
sjak
Events Mod

PostPosted: Sun Jul 11, 2010 9:45 am    Post subject: Reply with quote

Heb ook niets meer vernomen, hij zal wel ergens in de oneindige vlakten ronddolen, op zoek naar de weg naar Japan, Internet, zichzelf en de zin van het bestaan.
Hopelijk gaat dit alles goed.
We zullen onze Sherrif missen op het Treffen in September, wie moet nu de orde handhaven, met een koe in zijn tent wakker worden etc.

Armand, hoe bevalt jouw MuZ?
ardexx

PostPosted: Sun Jul 11, 2010 2:19 pm    Post subject: Reply with quote

Wellicht is zo'n rit op zich al een deel van het antwoord op het vraagstuk over de zin van het leven...

Huub schrijft aan het begin van blog dat hij wellicht nog zou uitwijden over het hoe-en-waarom van deze reis, ben benieuwd...
Wel stoer dat hij daar zijn ' down to earth' W650 voor heeft genomen. dat heeft toch wel heel veel stijl vind ik.

Jammer dat hij er in September niet bij is/kan zijn.

@Sjak. Thanks for asking, dat doe nu alweer op het goede moment Smile. Met de MuZ gaat het heel goed. Die slaapt sinds gisteren in een andere garage bij een nieuwe eigenaar. Hele fijne motor maar ik vond 'm een beetje saai. Ik was eigenlijk weer op zoek naar een SZR maar werd op slag verliefd op een keffende 125 cc. brommerd in de vorm van een Derbi GPR Racing. Leuk ding met (wederom) een Minarelli blokje. Aanstaande donderdag kan ik 'm op gaan halen.

Dingen zijn blijkbaar aan de straatstenen niet te slijten, veel te min voor de jeugd van tegenwoordig. Volgende week zal een nieuw bericht posten als ik 'm heb.
Back to top
View user's profile Send private message
sjak
Events Mod

PostPosted: Sun Jul 11, 2010 2:35 pm    Post subject: Reply with quote

Misschien kunnen we een poll opzetten over hoe lang je deze brommer zult hebben...mag ik op 4 weken inzetten? Gezien jouw postuur lijkt mij deze wat "iel", is een Aprillia 250 2-takt niet meer iets voor jou?
Ik zou voor een TRX gaan, die blijft wel een héél jaar logeren of een Suzuki TL 1000 als je van meer spanning houdt...ben benieuwd waarmee je naar De Kluft komt.
groeten
sjak
Events Mod

PostPosted: Mon Aug 23, 2010 3:45 pm    Post subject: Reply with quote

Hot News:

Huub is weer thuis!
Hij komt naar Ossenzijl en gaat daar een presentatie verzorgen van zijn reis naar Japan.

Een unieke kans om over zijn reisbelevenissen te horen en zien, compleet met foto's.

Tijdstip van de presentatie volgt nog
Post new topic   Reply to topic    Mono Connection Forum Index -> Overige / Other All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum