| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
sjak Events Mod

|
|
| Back to top |
|
 |
gijsvanhesteren

Joined: 08 May 2003 Posts: 220 Location: Harlingen, Fryslân
|
Posted: Sun May 16, 2010 8:32 am Post subject: |
|
|
Leest allen de meeslepende reisverslagen van Huub Hendrix! Hij dwaalt met een motormaat door Azië en vertelt over slecht asfalt, goed gezelschap en dubieuze hotels. _________________ Gijs
2x MZ Skorpion 680
http://www.festinalente.vkblog.nl |
|
| Back to top |
|
 |
Kale Connection Admin

|
Posted: Sun May 16, 2010 12:27 pm Post subject: |
|
|
Zooo, die huub is goed bezig! _________________ Stampen, brullen, janken... |
|
| Back to top |
|
 |
ardexx
|
Posted: Thu Jul 08, 2010 2:46 pm Post subject: Nog iets vernomen van Huub? |
|
|
Wat een adembenemende reis....
Heeft iemand nog recenter nieuws van Huub, zijn laatse posting is alweer van een paar weken terug??
Hopelijk heeft die breuk niet al te veel roet in het eten gegooid.
Huub, mocht je dit lezen, het ga je goed en kom veilig aan ( en weer thuis).
Armand (oranje szr660 in Ossenzijl 2009) |
|
| Back to top |
|
 |
sjak Events Mod

|
Posted: Sun Jul 11, 2010 9:45 am Post subject: |
|
|
Heb ook niets meer vernomen, hij zal wel ergens in de oneindige vlakten ronddolen, op zoek naar de weg naar Japan, Internet, zichzelf en de zin van het bestaan.
Hopelijk gaat dit alles goed.
We zullen onze Sherrif missen op het Treffen in September, wie moet nu de orde handhaven, met een koe in zijn tent wakker worden etc.
Armand, hoe bevalt jouw MuZ? _________________ www.srx600.tk
www.monoconnection.tk |
|
| Back to top |
|
 |
ardexx
|
Posted: Sun Jul 11, 2010 2:19 pm Post subject: |
|
|
Wellicht is zo'n rit op zich al een deel van het antwoord op het vraagstuk over de zin van het leven...
Huub schrijft aan het begin van blog dat hij wellicht nog zou uitwijden over het hoe-en-waarom van deze reis, ben benieuwd...
Wel stoer dat hij daar zijn ' down to earth' W650 voor heeft genomen. dat heeft toch wel heel veel stijl vind ik.
Jammer dat hij er in September niet bij is/kan zijn.
@Sjak. Thanks for asking, dat doe nu alweer op het goede moment . Met de MuZ gaat het heel goed. Die slaapt sinds gisteren in een andere garage bij een nieuwe eigenaar. Hele fijne motor maar ik vond 'm een beetje saai. Ik was eigenlijk weer op zoek naar een SZR maar werd op slag verliefd op een keffende 125 cc. brommerd in de vorm van een Derbi GPR Racing. Leuk ding met (wederom) een Minarelli blokje. Aanstaande donderdag kan ik 'm op gaan halen.
Dingen zijn blijkbaar aan de straatstenen niet te slijten, veel te min voor de jeugd van tegenwoordig. Volgende week zal een nieuw bericht posten als ik 'm heb. |
|
| Back to top |
|
 |
sjak Events Mod

|
Posted: Sun Jul 11, 2010 2:35 pm Post subject: |
|
|
Misschien kunnen we een poll opzetten over hoe lang je deze brommer zult hebben...mag ik op 4 weken inzetten? Gezien jouw postuur lijkt mij deze wat "iel", is een Aprillia 250 2-takt niet meer iets voor jou?
Ik zou voor een TRX gaan, die blijft wel een héél jaar logeren of een Suzuki TL 1000 als je van meer spanning houdt...ben benieuwd waarmee je naar De Kluft komt.
groeten _________________ www.srx600.tk
www.monoconnection.tk |
|
| Back to top |
|
 |
sjak Events Mod

|
Posted: Mon Aug 23, 2010 3:45 pm Post subject: |
|
|
Hot News:
Huub is weer thuis!
Hij komt naar Ossenzijl en gaat daar een presentatie verzorgen van zijn reis naar Japan.
Een unieke kans om over zijn reisbelevenissen te horen en zien, compleet met foto's.
Tijdstip van de presentatie volgt nog _________________ www.srx600.tk
www.monoconnection.tk |
|
| Back to top |
|
 |
|