CLICK FOR MORE INFO
MonoConnection Forum, Welcome...
Mono Connection
Voor alle soorten sportieve straatééncylinders

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Te koop twee maal SRX6, een in onderdelen en een compleet

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Mono Connection Forum Index -> For Sale/Te koop
View previous topic :: View next topic  
Author Message
diederick

PostPosted: Wed Jun 30, 2010 8:29 pm    Post subject: Te koop twee maal SRX6, een in onderdelen en een compleet Reply with quote

Ik verkoop mijn SRX, heb intussen een Yamaha XV920 omdat mijn vrouw af en toe mee wil en toch iets meer plek wilde achterop...
De complete SRX is niet mooi, maar wel goed. Het blok is door Dick Hoogland in Kwadijk gereviseerd, nieuwe cilinder/zuiger en getuned. Kenners weten dan dat het blok zo'n 5 pk meer oplevert wat goed te merken is...
De SRX in onderdelen mist het frame, de rest is er zo'n beetje nog. Van deze twee is een mooie bike te maken... Ik heb er helaas geen tijd voor. Het hele zwikkie mag weg voor een zachte prijs... Wie biedt?

groet,
Diederick
lowlander

PostPosted: Wed Jun 30, 2010 9:52 pm    Post subject: Reply with quote

Hoi Diederick,

Ik heb interesse in de SRX in onderdelen. O.a. (achter) spatbord, koplamp en (metname) de inlaat spruitstukken en tank. Eventueel ook wel interesse in de bijvoorbeeld het blok als er niemand anders interesse heeft.

Met vriendelijke groet,
Jeroen

PS: Ik heb je ook een mailtje gestuurd
Back to top
View user's profile Send private message
diederick

PostPosted: Thu Jul 22, 2010 8:13 am    Post subject: Re: Te koop twee maal SRX6, een in onderdelen en een complee Reply with quote

diederick wrote:
Ik verkoop mijn SRX, heb intussen een Yamaha XV920 omdat mijn vrouw af en toe mee wil en toch iets meer plek wilde achterop...
De complete SRX is niet mooi, maar wel goed. Het blok is door Dick Hoogland in Kwadijk gereviseerd, nieuwe cilinder/zuiger en getuned. Kenners weten dan dat het blok zo'n 5 pk meer oplevert wat goed te merken is...
De SRX in onderdelen mist het frame, de rest is er zo'n beetje nog. Van deze twee is een mooie bike te maken... Ik heb er helaas geen tijd voor. Het hele zwikkie mag weg voor een zachte prijs... Wie biedt?

groet,
Diederick

Topic closed, SRX + onderdelen is verkocht....
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Mono Connection Forum Index -> For Sale/Te koop All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum